Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu do sep 09, 2010 9:49 pm

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Avondrood 
Auteur Bericht

Antwoord met een citaat
Bericht Re: Avondrood
Mee eens Dirk.
Een gewoon echt mailadres ipv verzonnen adressen.

This message is NOT scanned by any Anti Virus software

vr jul 16, 2010 5:47 pm
Profiel
Antwoord met een citaat
Ezra, voor de zoveelste maal kom je Dirk, die zich weer had vastgereden in onwaarheden, ter hulp. Ik vind het mooi dat je als webmaster mensen als hij uit de wind zet. Uiteindelijk is het door jou site dat hij zijn ongeloofwaardigheid heeft geëtaleerd. Ik hoop dat je hem ooit zo ver zult krijgen dat hij geen loopje meer neemt met de waarheid.

di jul 20, 2010 10:31 am
Site Admin

Antwoord met een citaat
Johannes schreef:
Ezra, voor de zoveelste maal kom je Dirk, die zich weer had vastgereden in onwaarheden, ter hulp. Ik vind het mooi dat je als webmaster mensen als hij uit de wind zet. Uiteindelijk is het door jou site dat hij zijn ongeloofwaardigheid heeft geëtaleerd. Ik hoop dat je hem ooit zo ver zult krijgen dat hij geen loopje meer neemt met de waarheid.

En zoals gewoonlijk geen antwoord op mijn verklaring, maar dezelfde ononderbouwde verdachtmakingen die we van je gewend zijn...

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen.
"

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

di jul 20, 2010 10:48 am
Profiel

Antwoord met een citaat
Johannes schreef:

Welke onwaarheden??????

di jul 20, 2010 11:49 am
Profiel
Antwoord met een citaat
Ezra, een w'tje voor het voortdurend gebruik van het stopwoordje 'ononderbouwd'.

wo jul 21, 2010 1:27 pm
Site Admin

Antwoord met een citaat
Johannes schreef:
Ezra, een w'tje voor het voortdurend gebruik van het stopwoordje 'ononderbouwd'.

Ga jij je best doen om dat w'tje voor mij in een g'tje te doen veranderen? 8-)

..:: De Wachttoren van 15 oktober 2009 ::..

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"In deze tijd van het einde heeft Christus „al zijn bezittingen” — alle aardse belangen van
het Koninkrijk — toevertrouwd aan zijn „getrouwe en beleidvolle slaaf”, vertegenwoordigd
door het Besturende Lichaam, een groep gezalfde christelijke mannen (Matth. 24:45-47).
De gezalfden en hun metgezellen, de „andere schapen”, erkennen dat ze door de leiding van
het hedendaagse Besturende Lichaam te volgen, in feite hun Leider, Christus, volgen.
"

..::De Wachttoren van 15 september 2010 ::..

wo jul 21, 2010 1:37 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
XDJK schreef:
Ezra schreef:
Johannes schreef:
XJDK, als je een vraag 'to the point' krijgt die je in moeilijkheden brengt reageer telkens met hahaha en een reeks idiote icoontjes. Die truc kennen we al. Ik stel de vraag opnieuw. Hoe kun je weten dat de mail die je van Avondrood hebt ontvangen laterlijk was als je hem naar de prullenmand hebt gestuurd zonder hem te lezen?? Na de Brugge-geschiedenis de zoveelste loze bewering van je? Je lijkt er een patent op te hebben.

Wat dacht je van: Omdat onze grote vriend Avondrood meer dan 1 mailtje heeft gestuurd?

Is dat genoeg om je misplaatste wantrouwen te laten varen?

Ezra, ik denk dat Avondrood en Johannes één en dezelfde persoon zijn, ofwel kennen ze elkaar goed.

Ik raad jullie aan alles eens goed te lezen, want ik kan al lang jullie bechuldigingen niet meer lezen, als je wil muggenziften dan hebben jullie honderd procent gelijk, maar dat is al lang geleden op dit forum gezet.

En de afspraak met Ezra trouwens is dat persoonlijke e-mails hier niet op het forum gezet worden.

Men gebruik zelfs een e-mailadres voor één keer zeker????,
Gebruik je persoonlijk e-mail adres en maak es een afspraak telefonisch me te contacteren.
Je mag dan de namen van de huichelende ouderlingen hebben, dan kan je mijn verhaal nagaan.

Als jullie al wachttorenvolgers zijn, wat ik ten zeerste betwijfel, want jullie gedrag past totaal niet.

Allez, doe nu eens je best, een persoonlijke e-mail met je naam en contacteer me dan maar.

Hoe zit dat,
wanneer ontvang ik een e-mail op naam?????????
Geen via één of andere krant of andere groep, die doe ik toch niet open.
Mijn vermoeden klopt dus.

vr jul 23, 2010 12:42 pm
Profiel

Antwoord met een citaat
E-mail op naam aub,
anders is het verloren moeite,
straks beginnen we eraan, hou je maar vast :arrow:

ma aug 02, 2010 6:45 pm
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 68 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7